Гурткова робота

Шановні керівники гуртків!!!
Електронні версії своїх навчальних програм гурткової роботи ви можете знайти за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/0B6kBrA83m8YpWDFjQmM5TlhKSDA




     
































               
Позашкільна освіта є однією складовою виховного процесу, продовжує формувати у підростаючого покоління інтерес до різноманітних професій , до історії народної творчості людей .
           Впровадження виховної моделі відбувається через мережу гуртків , які працюють на базі школи, де кожній дитині надається можливість реалізувати себе, проявити свій талант, що, в свою чергу ,надихає дитину на подолання труднощів у навчанні, сприяє реалізації себе як особистості людини, що формується.
           У школі діють 8 гуртків та Євроклуб. Гуртки працюють згідно плану школи та графіком роботи гуртків, затверджених директором школи.
           Цього року розпочав роботу драматичий гурток , керівник - Фарина О.З.





         На заняттях гуртка "Футбол" , керівник Гайдук Р.В., вихованці оволодівають знаннями з історії футболу , техніки володіння м'ячем, розвивають фізичні якості.
    У музично-естетичному вихованні важливу роль має вокальне мистецтво. Керівник вокального гуртка, Криштальська Н.В.,спрямовує свою діяльність на розвиток у своїх вихованців голосу, слуху, творчого мислення, артистизму. 


На допомогу  керівнику гуртка



Методичні рекомендації та основні вимоги
до ведення журналу планування та обліку роботи гуртка

  • Журнал планування та обліку роботи є державним обліковим фінансовим документом, обов’язковим для ведення кожним керівником гуртка. 
  • Журнал гурткової роботи заповнюється відповідно до програм, затверджених Міністерством освіти України, обласними управліннями освіти, районними відділами освіти.
  • Журнал заводиться для кожної групи гуртка окремо на весь навчальний рік.
  • Журнал ведеться керівником гуртка. Він несе особисту відповідальність за стан його ведення.
  • Усі записи в журналі ведуться чисто, охайно та регулярно кульковою ручкою тільки чорного кольору. Не допускаються виправлення, заклеювання, закреслювання, використання коректору!
  • У розділі «Мета і основний зміст роботи» викладаються основні положення пояснювальної записки програми роботи гуртка. Напрям, рівень та рік навчання.
  • Дні й години занять гуртка визначаються у відповідності до тарифікаційного списку, вимог закону України «Про позашкільну освіту» та за погодженням із директором закладу. Зміна часу проведення занять має бути погоджена з адміністрацією. Керівник гуртка має право протягом 15 днів (З 1 по 15 вересня) на комплектування груп. Цей період вважається його робочим часом. Середня наповнюваність груп згідно чинного законодавства, становить, як правило, 12-15 вихованців. Як тільки групи укомплектовані керівник гуртка подає директору на затвердження графік занять і гурток починає свою діяльність.
  • План роботи гуртка складається на перше півріччя, друге півріччя та на літні канікули у відповідності до програми. Нумерація тем з першого півріччя продовжується на друге півріччя і т.д.. У плані записується розділ програми. В графі «Кількість годин» ставиться кількість годин відведених на кожен розділ. В графі «Календарні строки виконання» вказуються всі дати занять, на які розрахований даний розділ, через кому. Дати занять записуються за календарем (включаючи канікулярні дні). План роботи на півріччя планувати і записувати відповідно до відведених сторінок. В кінці сторінки ставиться підпис керівника гуртка.
  • У розділі «Відомості про членів гуртка» зазначається номер, прізвище, ім’я, по батькові дитини, рік народження, назва школи, клас, місце роботи батьків, домашня адреса, телефон, дата вступу в гурток, дата і причини вибуття з гуртка.
  • У розділі «Облік відвідування» застосовуються  наступні умовні позначки:
  «нб»- був відсутній з невідомої причини;
  «сп»- спізнився;
  «пов»- був відсутній с поважної причини;
  «хв»- був хворий.
Проти прізвища учня, який вибув, пишеться – «вибув».
·         У розділі «Облік роботи гуртка» вказується номер заняття, дата проведення, тема заняття (зміст роботи на занятті), кількість годин (відповідно до календарно- тематичного плану), підпис керівника гуртка.         Дата занять, які записані в розділах «Облік відвідування» та «Облік роботи гуртка» мають співпадати і становити однакову кількість. Нумерація занять не переривається протягом всього року.
·         Облік робочого часу в дні відсутності дітей ( на випадок карантину, днів здоров’я, туристичних поїздок тощо на підставі наказів відділу освіти, директора) керівник гуртка може вести записи в розділі «Масова та суспільно-корисна робота гуртка», вказуючи дату, зміст діяльності (виготовлення методичних посібників, пристроїв, наочного приладдя, ремонт приладів, написання розробок, сценаріїв масових заходів тощо), кількість годин, підпис.
·         В розділі «Облік роботи гуртка» записується номер, дата, тема і зміст заняття, кількість годин, а замість підпису керівника гуртка пишеться слово «карантин».
·         У випадку лікарняного записується номер, дата, тема і зміст заняття, кількість годин, а замість підпису керівника гуртка пишеться слово «лікарняний».
-           В цих випадках  теми занять, які були пропущені переносяться і записуються індивідуально за погодженням адміністрації (наприклад, на одному занятті може бути викладено дві теми або ці теми занять плануються на період літніх канікул).Програма повинна бути виконана в повному обсязі!
·         В розділі «Масова та суспільно корисна робота гуртка» ведеться облік зайнятості гуртка в підготовці і проведенні міських, районних, всеукраїнських заходів (виставки, концерти, конкурси, творчі звіти, змагання, екскурсії, батьківські конференції тощо).
·         Адміністрація систематично контролює правильність ведення журналу. На сторінці «Зауваження та пропозиції» щодо ведення журналу  робить запис про результати перевірки журналу.
                                                          

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки